Fredag.

Död är det enda ordet just nu. Jag har ont överallt. Känns som jag blivit påkörd. Inte för jag vet hur det känns men kan tänka mig det är den här känslan ungefär. Kanske en liten värre smärtgrad. Trevlig kväll igår faktiskt. Åkte till Malin oxh fixade oss. Eller, hon fixade sig, jag låg mest i hennes nybäddade säng. (Haha, förlåt, jag var tvungen!) :P Drog till festen och ja, det var faktiskt kul. Kändes som mer än hälften var Munken folk. Träffade ju på my brusch och Erik. Aaae, men det var faktiskt helt okej fest! Bra musik, mycket folk och roligt sällskap. Precis som det ska vara det vill säga! Kvällen avrundades mot natt och jag blev följd hem av två töntar. (Det var ingen omväg!) :P Men tack för följningen!

Känner mig inte allt för frisk så det kanske blir att vara hemma idag. Eller så blir det Nykvarn ikväll? Vi får se lite. Imorgon är det ju Stockholm och The Voice som gäller så man kanske borde vila upp sig lite. :)

Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0