Lördag.

Jobb jobb..Bara tre dagar kvar..Kvällen igår var ju "festlig." Fyfan, socialt självmord. Cyklade runt bland åkrar medans de var fest hos Häger och de verkar ha varit skit kul? Eller i alla fall såg de ut så på bilderna jag såg. :P Puuh, kände mig lagom misslyckad då alltså. Ussch. Längtar hem hem heeeeeeeem!! En vecka kvar, sen får jag sova i mun underbara säng!!

Ska duscha nu sen ska jag spela golf med Oskar. Haha, pinsamt värre eftersom han är grym! :P
Ikväll ska jag ringa Mallsi. Och är hon inte hemma så går jag och dränker mig eller något. Måste prata med ungeeen! Very important! Så Malin, om du läser de här, var hemma ikväll!! :P

I natt kommer bror hiit. :)

Pusssis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0