Kvällen.

Kvällen var faktiskt ganska trevlig. Har alltid tyckt de där med relationen till kusiner är lite knepigt alltså. Man vet inte riktigt vart man ja, har varandra. Fast det beror ju såklart på vilka kusiner med! Det var nice i alla fall. Några tönar från Linköping ringde ett tag med. Eller aaa, jag ringde i halv panik. Haha.  Annars slutade kvällen helt enkelt för bra. Ren längtan efter något så underbart! Just den stunden gick för fort. Nu känns det...tomt. Leendet på läpparna sitter kvar!

Imorgon åker jag hemåt med fem färjan. Det blir skönt men samtidigt tråkigt. Fast fasen, har ju varit här i hela fem veckor nu.. Och när man kommer hem har det växt massor! Haha, varenda år, lika facinerad, varje gång! Fy vad mys att sova i sin egen säng! Finns vissa saker som gör att jag bara vill stanna! Förgyllt sommaren, helt klart! Nu dröjer det länge dock..:/
Tror inte jag kommer skriva något imorgon. Måste packa och fixa. Och när jag kommer hem har vi inget internet. Dom håller på att byta modem eller något. Så nu skriver jag inte på ett tag! På söndag ska jag i alla fall träffa efterlängtade Malin! Har inte tänkt på det men nu var det tre veckor sen sist. Sakna lite va! Och Ronja, Carro, Natalie, Karro och alla! Känner hur saknaden sakta kryper mer och mer i skinnet just nu.

Skulle bara vilja informera er om att imorgon är det bara en månad kvar tills jag och Parveln sticker till Spanien! Helvete, vad jag LÄNGTAR!!

Ha det underbart! (Hoppas det inte var särskrivningsfe idag.) ;)

 

Här har jag spenderat mina senaste fem veckor. :)



PUSS till allt och alla!!

Kommentarer
Postat av: Karro

Vad gjorde du i slutet av kvällen?!?! detta tåls att berättas om.. ahha.

2008-08-09 @ 01:21:02
URL: http://karooolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0