Hahaha..

  • Sitter och garvar för mig själv. Bikta.nu är världens roligaste sida. Några exempel på vad folk skriver.:

  • jag måste få HJÄLP!

    Jag kan inte hjälpa det men jag älskar att bajsa offentligt..
    senast igår så sket jag på en postbil mitt inne i gbg... jag älskar att dumpa på bilar och i postlådor.. har även skitit i hissen på min skola..
    // en som måste få hjälp

  • 416851745
    jag jobbar på ett cafe, och idag slickade jag på en kunds smörgås innan hon fick den. hon var otrevlig så jag tyckte hon behövde ett staff. jag är bara lite hemsk.

  • Jag har syndat, min nagel gick av inne på ne mataffär och jag ville av någon konstig anledning inte lägga den på golvet. Så jag tryckte in den i en tomat.

  • Förlåt mig.
    Jag brukar onanera med min mammas eltandborste! Förlåt mamma

  • 416744847
    Jag brukar handla 2 måltider när jag köper hämtmat så att personalen inte ska tycka att jag är en loser som är ensam.

  • 229654946
    Jag trampade på hund skit igår. När jag kom hem så gick jag ner i tvättstugan och kletade ner grannens tvätt med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0