Dagen / Stockholm.

Blev stan med Mallsi idag. Var tänkt som en snabbis rund men den blev ganska lång..Vet inte ens vad vi gjorde i närmare fem timmar? :P Hann med en pratstund hos Karro, besök hos banken, panik inköp av godis och solning. Jaa, sen vet jag faktiskt inte mer..:P Solningen var vääärd! Återuppbyggning av det som försvunnit, japp. När jag låg där kunde jag inte låta bli att tänka på Spanien! Helt sinnes vad jag längtar! Om 24 dagar ligger vi där. På Playa Los Locos, fullt upp med att bli bruna. Ååååh, galet!!

Fixat det mesta inför imorgon nu. Lämnat packning osv..För imorgon sticker vi till Stockholm!! Bussen går redan 07.55 imorgon bitti..Gäller att sova tidigt idag. Hel nice bussresa med Natalie, Malin, Karro och Maria. Tror jag, Malin, Danni och Maria kommer spendera hela dagen runt Kungsträdgården imorgon. Och sen kommer Karro och Natiz dit senare. Ska träffa kusin Jakob och hans gäng där också. Blir ju lätt längst fram imorgon, sjungandes till Flo-Rida, Colby O´Donis, Brick and Lace, Million Styles, Ironik, Crossfire, Petter, Adam Tensta och Mange Schmidt! Ren känsla att det kommer vara drag under Low, Miss Fatty, My Cool och Glassigt. Oj, vad man längtar nu när man skriver om de! Enligt Malin vet hon vart efterfesten är så vi får väl se om vi glassar runt med Flo-Rida och Colby O´ Donis.;) Haha, i våra drömmar..Efter konserten sover vi hos Malins faster. På söndagen blir det shopping för hela slanten för att sen ta bussen runt fem. Känner på mig att dom här dagarna kommer bli riktigt roliga! En sista grej innan skolan helt enkelt..Japp, nu vet ni exakt vad vi kommer ha för oss uppe i huvudstaden.

Hare fint!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0