Fredag.

Var en aning segt att gå upp idag. Orkar aldrig gå upp före tolv. :P Ska ner till stan snart och gå på mellandagsrean med Karro. Dock kommer jag få vänta på henne i kanske, en eller två timmar skulle jag tro? Hon befinner sig tydligen ute i Berg av alla jävla ställen. Och alla som känner Karro vet hur jävla seg hon är! :S Nu nrä det är rea måste man ju vara där i tid, för annars försvinner alla snygga grejer. Gina Tricot har halva priset på halva sortimentet så ska försöka hitta ett par jeans. Redan kollat in ett par snygga! Har jag tur så finns dom kvar! :) Vem vet, min plånbok kanske är tom när jag kommer hem..Är för en gångs skull riktigt "shoppingsugen." Så Karro, SKYNDA DIG!!
Ska möta Timmy idag också. För att byta tillbaka min något saknade Ipod..Herregud, står inte ut utan den mer! Och nu har jag sjukt bra musik som måste läggas in innan nyår!

Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0