Gäst bloggare: Karolina

Blev tillsagd att gästblogga lite hos Emma, av ingen mindre än Emma själv. Hon hade lite önskemål om vad jag skulle skriva om också. Så jaaa, emma är bäst och coolast. Nöjd darling? ;)

Om några dagar är det nyår, och upplägget ser inte ut likadant i år som förra året. Då var det 5-gänget som höll till hos malin, för att splittras och sedan mötas upp på borggårn igen. Nej nu blir det olika saker för alla nästan, men till sommaren, Grekland, blir det vi fem igen. Dags att planera klart och boka snarast tjejor :) Vad jag skulle komma till var att efter nyår är nästa längtan till Chris Brown. Tror vi kommer få riktigt roligt både i bussen, på stan och inte minst på konserten. Jag, Malin och Emma, tre galningar i sthlm, på troligen en helt underbart grym konsert kan väl inte bli mycket bättre. Hoppas våra biljetter är värda att vi bokade 2 minuter efter släppet, dom borde ju va de bästa ;)

Nu fick ni lite update från mig, så kan passa på att göra lite reklam också. Kolla in min blogg här: www.karolinastyle.blogspot.com  Det kan Emma få bjussa på ;)


Fräningen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0