Gästbloggare: Malin

Japp, nu tänkte jag ta och skriva lite. Var ju ett tag sen! Och eftersom jag för tillfället befinner mig lite längre upp i Sveriges delar, närmare bestämt på skidsemester i hundfjället och tandodalen, har jag inte så mycket annat för mig. Hoppas det är okey för er.

Ja, som sagt så åker jag alltså skidor mest hela dagarna. Lite av min favoritsport måste jag säga. Och imorn ska jag hyra snowboard. Tror ni jag överlever ? Det återstår att se..
Annars så har jag åkt IceCarting nu på eftermiddagen. Det är som Gocart (stavning?), fast på is. Ja, ni hör ju. På is. Trodde jag skulle dö där ett tag. Hahah. Oskar och jag råkade dessutom hamna med värsta gänget som tävlade mot varandra. Jag blev mosad och varvad ett antal gånger.. Men fasen vad kul det var. Haha..

Nä nu ska jag ta han om mina kusinbarn. Gullungar är vad dom är.
Avslutar med en bild på mig i trollskogen. Bara för Emma sa att jag ser proffsig ut på den bilden, hoho.



Take care
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0