Julafton!

JULAFTON idag! Alltid en speciell känsla, även fast de inte är samma som när man var liten. Glädjande var det ju att det var snö när jag vaknade imorse! Och det snöar fortfarande! Det blev ju en vit jul, after all. Trodde jag faktiskt inte. Är i fullgång med att göra mig i ordning nu. Klänning på och allting. Kommer nog känna mig jättefin faktiskt! :) (Det var ju det med självförtroenden!) ;) Blir en annorlunda jul i år. Ska fira med kusinerna bara. Jakob, och co. Inte med mormor eller så. Och mamma jobbar mellan tre och nio så julklapparna öppnas inte förens efter det. Men, då har jag ju något att längta efter, eller hur? :) Det blir säkert toppen! I år har jag satsat på perfektion med julklapparna. Alltså bara köpt såna saker som jag vet dom vill ha. Eller rättare sagt, vissa saker har jag fått visat av pappa..Men, hellre saker som används!

Ville bara önska alla en riktigt GOD JUL! Själv längtar jag till baraipapapa. Ni vet, fågeln i Kalle Anka. ;) Personlig favorit!
Ta hand om er allihopa!





PUSSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0