Juldagen.

Juldagen idag då. En dag där man ( i alla fall jag) brukar spendera hemma. Bara ta det lugnt och njuta. Dessutom går det alltid bra filmer på Juldagen! Så, Julafton igår var mysig. En Julafton precis som alla andra skulle man väl kunna säga. Julbord, Kalle Anka, julklappar, skumtomtar. Ja, ni förstår. Kalle Anka var ju lika bra som alla andra år. Den där Bolton var för söt. Den ska jag nog se. ;) Enligt Mallan påminde jag lite om hamstern i kulan. Jag nekar inte till det. En bild ifrån Spanien har snarlika likheter med en ekorre och en hamster. Men fina julklappar fick jag ju i alla fall.

*Innebandyfodral.
*Presentkort på Kicks, 500:-
*Presentkort på Gina Tricot, 500:- (tack bror!) ;)
*Sminkväska.
*Chris Brown biljetten betald.
*Värdebevis på 1000:- till utlandsresan i sommar.
*300:-


Ja, det var nog allt. Riktigt nöjd faktiskt. Bra med presentkort! Men mysig jul i alla fall!
Nu ska jag ta mig i kragen och göra mig i ordning.
Hoppas ni haft en lika bra jul! :)




 

PUSSS!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0