Måndag.

Härlig dag idag, hörreni! Jag och Malin hade dejtdag idag. Haha, internskämt där ja! Men, blev stan imorse. Trallade runt där i ja, sex timmar, eller hur var de? Hittade i alla fall allt jag hade på min lilla lista. Nämligen, trosor, parfym, strumpbyxor och älskade nya vita converse. Mjao, så snyggt det är! Tycker det är sjukt snyggt med skinnjacka och så till! Gillar dom skarpt! Härligt att träffa Mallan igen också. Hon var precis som vanligt. En aning längre kanske? ;) Naejvars, "skämt och sido." Idag var det fakiskt mindre folk på stan. Köer, såklart men inte alls sådär äckligt långa som dom var för några dagar sedan. Efter stan blev det hem till kusinerna på kalkon. Say no more. Min släkt är knäpp! Men, det var faktiskt riktigt gott. Smakade som...kyckling! Sen for jag hemåt igen och då plingade Mallan på dörren. Vi spenderade våran kväll framför (sämsta) Prision Break med fruktsallad Mucho mys! Och bytte julklappar hann vi ju med också! Fick världens finaste trosor och världens finaste mysiga strumpor. Tack. <3

Jag insåg just hur sämst jag är på att skriva roligt när jag läste igenom det här. Hur fasen orkar ni ens läsa ? :P Dötrist!! :P Aaae, Emma, bättring, bättring!!



För fina, dom där Conversen.

Nu blir det sova. / Emma.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahah vi äter kalkon på annandagen varje år. Bästa julmaten helt klart ;)Och det där med Prison Break. Emma, det är ju helt galet bra, hur kan du tycka något annat? :O

2008-12-30 @ 10:44:06
URL: http://sofiaulvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0