Måndag.

Och så var de det här med julbak. Det mesta slank väl ner i magen men lite fick vi allt gjort. Efter jul har man (ialla fall jag,) fetaste paniken med det här med träning. Känns alltid som man lägger på sig lite över jul. En skumtomte hit, en aladinask dit. Ni förstår min poäng. Onyttigaste tiden är det ju i alla fall. Men å andra sidan, man kanske borde leva livet lite! Alla går och oroar sig över sin vikt alldeles för mycket. Tänk om alla bara kunde accepteras som dom är. Det klassiska, det är ju faktiskt insidan som räknas. Dum jävel som kom på den repliken förövrigt. Vem kollar inte på utseendet först? Jag är en inräknad i vilket fall. Väldans vad jag spekulerar idag då.. Har nog helt enkelt för mycket fritid ibland. Det måste vara så.


Strax kommer Carro och Ronja hit. Får se vad vi hittar på ! :) Dom ska i alla fall sova här ! :) mysmys!

Ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0