Sommaren 09.

Igår diskuterade jag och Karro det här med utlandsresa till sommaren 09. Är ju en heldel svårigheter med att hitta det "perfekta" resemålet. Jag och Natalie hann dock med att göra en kravlista som absolut måste finnas med.

* Nära till stranden.
* Shopping.
* Nattliv. (Dvs, mycket och bra festande!) ;)
* Pool på hotellet.
* Kylskåp på hotellet.
* Luftkonditionering på hotellet.
* Snygga killar. (Helst överdrivet rika.)


Det var ungefär det vi tycker måste, verkligen måste finnas vart vi än åker. Det är väl mest inriktat på Grekland så långt som jag hänger med i alla fall. Och diskussioner kring Cannes. Där finns det ju snygga och överdrivet rika killar i alla fall. Det är ju en sak som är säker då! ;) I vilket fall som helst hoppas jag det blir av! En vecka full med mycket solande och festande helt enkelt. Det här måste bli av! Det kommer bli GALET!


 

/ Emma

.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0