Söndag.

Karolina är i alla fall positiv till att jag börjat blogga igen. Bättre än inget ju. ;) Som sagt, kommer inte uppdatera alls lika mycket nu. Det blir helt enkelt alldeles för tjatigt.
Idag och igår har jag spelat match. En förlust och en vinst. Det är väl okey resultat i alla fall. Matchen igår kändes faktiskt riktigt bra. Var nära att göra mål flera gånger men turen var helt enkelt inte på min sida. (Jag låter antagligen dryg men självförtroendet ska upp! Och Blondinbella får ju "skryta", så, vad hindrar mig ifrån att också göra det?) ;)
Ska strax in till stan och käka med Carro och Ronja. Steves or what? Inga protester alls inte.

Annars har snön ännu inte lagt sig över våran fina stadsdel. Vore ju mys med lite snö till julafton men oddsen verkar inte på topp. Mina grannar åkte nyss till Thailand i två veckor. Hur skönt liksom? Och Mallan befinner ju sig nu på högre skyar i landet. Nämligen i Fjällen. Och det låter ju faktiskt inte heller helt fel. Vissa har det bättre än andra helt enkelt. ;) Får hoppas ungen inte bryter benen till Nyår bara. Det vore ju alldels för taskigt. ;)



Seeyaaaa! / Dagge.

Kommentarer
Postat av: malin

haha. inga ben bruta inte! (än)

och ja ska åka lite åt dig med (;

2008-12-22 @ 17:20:09
URL: http://glife.se/malins

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0