Test, kind of?

Bara för jag vill fördriva tiden..

2008 börjar gå motsitt slut, här är en sammanfattning genom ditt 2008.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hum, ja.


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade nog inga faktiskt. Håller dom aldrig ändå.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nae, inte det.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, jag tror inte det.

5.Vilka länder besökte du?
Spanien och Frankrike.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Kärlek.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
9 september och 7 dagar framåt där ifrån.

8. Vad var din största framgång 2008?
Jadu, kanske att jag bättrade mig i skolan.

9. Största misstaget?
Att jag lät chanser rulla ut i sanden.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Varit sjuk en del.

11. Bästa köpet?
Svårt men, vissa kläder och ipoden.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Korkat nog, fika och mobilräkningar.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, alla fina vänner.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Forever, Low, Radar, Get that clear och Kommer ifrån.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Tror gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vågat vissa saker.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Brytt mig om småsaker.

18. Hur tillbringar du julen?
Hos kusinerna!

19. Blev du kär i år?

Niiix.

20. Favoritprogram på TV?
Gossip Girl, utan tvekan.

21. Bästa boken du läste i år?
Någon med Camilla Läckberg.

22. Största musikaliska upptäckten?
CHRIS BROWN.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Inte vad jag minns.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag åt tårta med kusinerna, mamma, Karro och Maria och var på grym fest med Maria på kvällen! :)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Kanske lite mer love i det hela.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Väldigt blandad. I början var det hiphop. Nu, ingen speciell.

29. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, familjen och innebandyn.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Chris, såklart!

31. Vem saknade du?
Morfar.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Jag kommer inte på någon speciell nu. :P

And now, sängen here I come!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0