Tisdag-

Jag är typ, dödstrött. Ingen ork. Känns som det här varit världens längsta dag ungefär. Igår var tanken att jag skulle gå och lägga mig riktigt tidigt. Istället ringde Carro och höll mig vaken till ungefär kvart över två. Pratade i en evighet. Carro kan nog vara den sista i hela världen som har svårt för att prata med folk. Oblyg, or what? :P Men det gillas skarpt! Den ungen alltså, hon är en fin vän!

Idag blev det i alla fall stan..Fasen, vad jag hänger på stan alltså. Helt insane! Köpte hårband och lite grejs inför imorgon. Nyår ja, alltid så mycket förväntningar som går i kras. Sjukt överskattat är det..Min kväll kommer förhoppningsvis bli bra, jag hoppas verkligen! Den kommer först spenderas i Linghem med Ronja. Hennes killes bästa kompis har fest. Dom verkar vara ett härligt gäng, se de blir nog kalas! Vart tolvslaget kommer spenderas är dock oklart. Antingen Linghem, antingen Tallboda eller antingen stan. Vi får helt enkelt se vart kvällen leder. Känns lite störande att jag inte kan bestämma mig. Ett klart minus inför morgondagen är att jag inte kommer träffa Mallan någonting under kvällen. Vad fasen liksom? :( Jag som vill krama my best friend när klockan slår tolv! Vi ses helt enkelt nästa år. ;) Och ett till minus är att jag inte träffar Carro heller. Hon pyser till Örebro av alla jävla ställen. Dåligt Carro, dåligt!! Well, jag ska helt enkelt förskjuta alla tankar om att nyår kommer bli fantastiskt. Jag orkar faktiskt inte bli besviken! :)

Ajuste, ikväll var det ju träning. En liten annorlunda träning, kind of. Man fick ta med sig kompisar, föräldrar osv. Mitt sällskap var min bror, Malin och Karro. Karro hade positionen bänkvärmare. (Hennes eget val.) Och Mallan körde forward, way to go! ;) Nejmen, tyckte dom kämpade på bra. Tack för sällskapet! :)

Pussss!

Kommentarer
Postat av: d

ja dribblade dig ett tiotal ggr bara o erkänna=)

2008-12-31 @ 00:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0