Torsdag.

Nejmen, min fina vän Mallan gästbloggar! ;) Saknar henne faktiskt.
Lugn dag som sagt. Blev en promenad med bror. Kändes som vi var ute en evighet verkligen..
Snart börjar torsdagens höjdpunkt. Nämligen.....Bonde Söker Fru!! :D Eller, egentligen är det bara kul när bögen är med. Han är ganska snygg faktiskt. Och tydligen sjukt rik! Nu ska dom visa hur det gick efter dom slutade filma..Tror tre av fyra par "gjorde slut." Höhö, lyckat program det där. ;)

Förresten, funderar på att lägga ut den där hamsterbilden på mig..Egentligen är det bara Malin som kan avgöra om det är riskabelt att göra det..Eftersom hon är den enda kompisen som sett den. Så Malin, vad säger du, kommer folk sluta prata med mig om jag lägger ut den? Den är ju faktiskt ganska jätteful. Vill bara visa likheterna med en hamster liksom..Jag lovar er, det är äckligt likt! Så people, håll utkik. Godkänner Malin min riskaba idé kommer ni skåda kanske en av dom fulaste bilderna i världshistorien..med all säkerhet!






Pusss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag säger ju att han är snygg. och rik. Och grym. och bor underbart. och har massor hästar. och är perfekt. synd att han är bög :P

2008-12-25 @ 20:52:02
URL: http://sofiaulvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0