Trött som ett...

Såja, nu är jag hemma igen. Jag och Karro gav som sagt ett tappert försök på mellandagsrean. Men helt ärligt, efter en kvart tröttnar man. Tröttnat på alla hänsynslösa idioter och pensionärer som bara tänker på sig själv. Knuffas, lägger kommentarer och ger sura blickar. Aaae, det klarar jag mig utan. Tagga ner liksom. Kön på Gina Tricot avr ungefär 30 meter lång. Helt insane. Var överhuvudtaget inte ens en idé att ställa sig där. Å andra sidan hade jag inget att köpa heller. Blir så trött. Nu när jag faktiskt har en hel del pengar sen jul och barnvaktssittning hittar jag såklart ingenting. Och då menar jag ingenting. Aae, jag ska göra ett nytt försök om några dagar igen. Mallan, modebloggaren får hjälpa mig lite tror jag. I vilket fall var det en trevlig dag med Karro. Vi rusade igenom stan innan vi träffade Timmy för att byta tillbaka Ipod. Kära, älskade ipod. Läskigt vad besatt man kan vara i en pryl..Fick en tanke om att försöka oss på Ikano också, vilket vi gjorde. Lika mycket folk där, om inte ännu mer. En sak som är säker är i alla fall att där bestod ungefär 99% av lantisar. Ni vet, som ser lite halvdräggiga ut. Yeye.

Barnvakt ikväll som sagt. Slit med det. Man blir ju lagom trött..Så nu ska jag snart sova för att tagga DM imorgon. Spelar tre matcher i Söderköping hela dagen imorgon. Mot Finspång, Åby och Mjölby. Jävligt tufft men riktigt kul!

/ Dagge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0