Trött, tröttare, tröttast.

Nu är jag så sjukt trött. Vet varken ut eller in. Och det tar tusen år att skriva, för jag ser liksom inte bokstäverna. Ungefär så trött är jag. DM idag ja. Förlorade första matchen mot Mjölby och vann mot ÅBY och Finspång. Så ja, det duger väl. Vi ligger i alla fall tvåa nu. Så imorgon ska vi dit igen och spela semifinal mot Åby. Dom är faktiskt bra, vann bara med ett enda mål mot dom idag. Så nu gäller det att tagga lagom. Jag tänker inte förlora. Verkligen hela dagen gick åt i hålan idag. Nästan nio timmar. Och ännu en gång fick jag motargument om min dåliga killsmak. Fattar inte, vad är grejen? Vi satt på läktaren och spanade in killar när dom spelade. Alla jag tyckte var snygga tyckte alla andra var fula? Har jag något synfel eller har jag helt enkelt bra killsmak medans dom andra inte har de? :P Jag litar på att jag har bra. Får nog göra en lista snart, top tio snyggingar.

Ursäkta värdelöst inlägg. Jag är som sagt....trött. Ska hålla mig vaken ett tag, Mallan ska ringa nämligen. Ungen har släpat sig hemåt igen. Imorgon bitti blir det mellandagsrean (igen,) jag gör ett nytt försök. Denna gång med Carro, Ronja och Lisa. Sen beger vi oss till Söderköping (också igen,) för att spela semifinal och förhoppningsvis final! Nu taggar vi! ;)

/ Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0