Lördag.

Wooooow , I'm so back! (Åter igen.) Kommer dock inte blogga lika mycket som förut. Det är nog bättre att skriva inlägg mer sällan som har mer innehåll och så. :) Så ja , så får det bli. Är sugen på att ändra min design. Den är fin , men börjar tröttna! Har fått hjälp med min textmall nu i alla fall. Tack Lina! Funderar på att göra min blogg lite roligare också. Kanske dagens outfit? Jag har verkligen noll intresse för mode men det kan ju vara kul med lite klädbilder! ;) Och mer bilder förövrigt också! Vi får se , big plans people! ;)

Men , vad har hänt sen jag skrev sist? Inte något speciellt faktiskt. Karolina har ju kommit in i klubben och blivit 17. Och likaså Mallan ! Sen har nog det mest fantasiska i hela mitt liv inträffat! Jag är gravid..Känns otroligt att jag har en liten bebis där i magen. Haha , busteeed!
Det är ju såhär va, JAG SKA PÅ CHRIS BROWN DEN 23 JANUARI! Ni som läst min blogg tidigare vet ju hur hum, överbesatt jag är i honom. Så om 35 dagar lever jag i en dröm. Som sällskap är det Mallan och Karro. Herregud, jag längtar så jag dör! Kommer vara helt insane! Vi får se, jag kanske inte lever efter den dagen. Kan nog vara så faktiskt.

 

Världens bästa låt av Chris Brown!

Vi hörs kanske senare , you never know! ;)
Pusss!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Bra daging, you're back on track! ;) And I like it!



Längtar som en idiot till Chris, kommer bli grymt!

2008-12-20 @ 22:48:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0