Allsång.

Nu har jag duschat, sett Allsång osv. Tycker Brolle är riktigt grym faktiskt! Lite over the top men han sjunger faktiskt jävligt fint! Sen höll jag på att dö till dom som härmade fjortisar. Haha, dom härmade ju faktiskt riktigt pinsamt. De är ju lite sådär. Man skäms och tycker de mesta är pinsamt. Speciellt tjejer. Varför är de så egentligen? Varför är killar alltid så macho och tycker aldrig något är pinsamt? Kan ju vara för att dom har en slags image där dom ska vara tuffa inför varandra. Eller så har jag helt enkelt helt fel. Kan ju vara så med! :)

Är fortfarande förkyld. Ganska tråkigt. Vi ska ju springa fyra gånger i veckan med innebandyn, och jag hade ju nästan lovat mig sjäv att försöka göra de. Tycker min friskhet får skynda på lite! Känner mig latast någonsin!

Annars tycker jag mina 'unika' läsare blivit lite dåliga på att kommentera? ;) Ärligt nu, de är as kul att få kommentarer! De kan ingen neka till ;)

Hare fejnt! Pussi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0