Dagen.

Kom precis hem. Har ätit på restaurangen. Ja, helt ensam, Haha, kändes ju lagom mobbat att sitta där och äta jätte gott helt själv. :P Annars tränade jag på rangen. Slog några hinkar. (Pappa, du läste rätt, några hinkar.) ;) Gick väl sådär. Kom två familjer med typ tio pers och bara stod och kollade när jag slog. Lite lagom pinsamt. Tänkte "Jag är Tiger Woods, jag är Tiger Woods", i huvudet för att inte bli nervös. Haha. Inte ens samma kön eller hudfärg, men aja, haha. Sen träffade jag Kerstin, Ewy och alla härliga gotlänningar och stockholmare. Verkligen ingen kände igen mig dock. :O Bara gick förbi mig först innan dom såg att de var jag. :P Vet nte hur många gånger jag fick höra "Gud, jag kände inte igen dig" eller "Gud, vad lång, smal och blond du blivit." Förändring är väl bra, antar jag? :P Juste, lovade ju Eric att nämna honom i min blogg (?) Charm knutten nummero uno sägs de? ;)

Sen pratade jag med my boss om tider. Börjar imorgon klockan tio till fyra. Sen jobbar jag hela helgen. Och nästa vecka jobbar jag tisdag, torsdag, fredag, lördag, söndag. Är ganska mycket alltså, vilket är bra för min ekonomi! :D De är några tjejer och killar i min ålder som också jobbar där, så kul blir de nog. Fast just nu är jag jätte nervööös!! :P

Nu ska jag läsa Kenzas blogg eller något, de är ju alltid kul!

Pussis.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Det kommer nog att gå jättebra på jobbet, det är alltid kul att träffa nya människor.

Ha det gott puss mamma.

2008-07-07 @ 22:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0