Fredag.

Gaah, blir galen på folk som ringer och väcker mig! Imorse ringde mammas kompis kvart i nio och som vanligt "emma, sov du?" "Nej, jag skulle precis gå upp ändå." Yee, right också! Ingen riktig sol som igår idag! Fast, ska nog inte sola ändå. Är ganska röd om man säger så. :P Ska nog till Ikea med mamma och pappa snart! Ikväll blir det partay inne i stan med Karro! :)

Idag fick jag mitt körkorts bevis. (?) Så nu får jag börja köra! :D Wiiii!!

Kvällen kunde inte slutat bättre igår! Jag hade lite övning på gotländskan med Malin ganska länge. Haha, måste säga att hon är grym på de!! "Bade, Herte, Sole, Spejl golf, Klinte, Töiiser, Sorkar". Haha, hon lät till och med som en gotlänning! Tror hon klarar sig galant på Gotland sen! ;) Sen kom vi fram till att vi ska göra allt för att hon ska få åka med till Spanien. Och då menar vi allt! Vi ska sälja kakor, panta burkar, ha loppis och sjunga och spela på stan för att få pengar! :D Haha, bästa ideérna ju! Ibland får man ta till vissa saker för något man verkligen vill. ;) Om någon har fler "tjäna pengar ideér" så är de ju fritt fram att säga dom! :D

Pusss!

Kommentarer
Postat av: malin

ha, va fasen, det låter som om jag e värsta fattiglappen!

2008-07-04 @ 12:25:11
URL: http://glife.se/malins

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0