Fredag.

Ahow, jobb idag med. Det är fint. Delades ut dricks idag! De som alla lagt i en burk som man sen delar upp. 240 spänn, så de är härligt! :) Igår fick jag vuxen poäng gånger tretusen ungefär. Pappa skämtade och bad mig köpa snus åt honom på Ica. Så jag gick in mest för att testa. Och det funkade! :O Haha, fast innan jag betalat var jag en aniiing nervös! :P Annars har jag precis varit i Hemse och kollat runt lite. Köpte ett par skor, örhängen, nagellack och mascara! :) Sen käkade vi där inne. Och ja, nu vet jag inte vad jag ska göra.. Kanske bort och träna golf? Eller helt enkelt se tv och käka godis. Usssch, är rastlös. Och på kvällarna längtar jag hem något sjukt mycket!! Speciellt när det inte är Sex and the city på helgerna. Och ännu mer när dom flesta faktiskt är hemma just nu... Två veckor kvar här, yepp. Aja, jobbar imorgon och på söndag. Och nästa vecka torsdag, fredag, lördag, söndag. Allt jag tänker på är pengarna nu på slutet. :P Imorgon kommer det vara massor folk eftersom det är KM. Middag och grejer där. Det blir nog kul..



Pussisss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0