Gotland.

Sitter på Gotland just nu. Regnigt och tråkigt väder!! Flygningen gick fin fint. Höll på att garva ihjäl mig när en buissy kille kom ombord på planet. Han hade ringt och bett dom vänta på honom för han var sen. Han ut som en blandning mellan Morgan Pålsson och den stressade pappan i Hipp Hipp. Haha. Har varit borta på restaurangen nu. Kocken hade noll koll, så skulle komma tillbaka imorgon och kolla tider. Han visste i alla fall att jag börjar jobba på tisdag! :) Sen träffade jag Inga-Lill. Som precis köpt en hund. Sötaste hunden jag någonsin sett! Och hon hade den lös i ett rum där bara jag var och jag satt och gullade med den! :D Den hade varit ute på golfbanan i fyra timmar och var helt blöt så den ville bara gosa hela tiden. Den är bara 10 veckor gammal och var lika liten som en kattunge. Mysig var den i alla fall! Selma, sötaste namnet! Sån liten vovvis vill jag ha! Cyklade förbi Tonjas hus med. Ovant att hon inte ligger där längre. :/

Imorgon får vi se vad som händer, inte myckte i den här hålan i alla fall. :P Ikväll ringer jag nog några nötter och läser en tidning, de är niice!!


 

Såhär  såg den ut, fast nästan ännu mindre!

Pusssi.

Kommentarer
Postat av: malin

haha, du vågar gulla på en liten valp som kan bitas när som helst, men inte med en gammal vovve, som inte ens vet vad "bita" betyder! hehe

2008-07-06 @ 20:12:18
URL: http://glife.se/malins
Postat av: Karolina

haha, ne va taskig hon är då :P Men de e bra emma :) snart ere ingen håla längre :)

2008-07-07 @ 01:21:17
URL: http://karooolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0