Kvällen.

Hejsii! Har precis duschat efter ha tagit en cykeltur. Tänkte cykla lite medans de var regn uppehåll och råkade hamna in the middle of no wear. Haha, allt jag såg var åkrar och massor kossor. Hade verkligen ingen aning om vart jag var men aja, jag cyklade runt lite och hittade till slut hem. Finns gott om kossor här! Vilket leder till en mysig lukt av ko skit typ dygnet runt. Jappjapp, lantligt liv är grejer de! :)

Fick nyss reda på att jag ska vara kvar i DJ serien. Jag och alla 93:or och 92:or.. Kör inte med Carro, Ronja, Lisen, Simme eller någon!! Helvetes jävla skit. Jag slutar nu. Tänker inte spela i ett lag utan motivation. Faaan, jag gråter sönder. Bajssssssssssssssss.

Pusselipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0