Lördag.

Jobbat idag som sagt. Mellan 10-17.30. Puuh, helt slut. Mycket folk idag också så de var i full gång! Kom på ett askul skämt här nu. Finns en som jobbar på restaurangen som heter Naat. Lättast att prata engelska med henne eftersom hennes svenska inte är så bra. Då kan man säga typ 'Can you help me whit this.......Naat! Haha, roligast om ni fattade mitt lilla skämt ;) Sen gjorde jag hund framsteg igen!! Känns verkligen...obeskrivligt bra. Var en liten Golden Retriver valp där som jag satt och klappade. Sötast var den!! Annars träffade jag bästa Christer idag. De var väl inte så kul egentligen.. Han såg ut som morfar gjorde på slutet. Usch, de var verkligen skit jobbigt! Livet är orättvist, I guess.

Ska se lite tv eller något nu. Vi får se.. Lite kvälls sol här just nu faktiskt! Har regnat mesta dels av dagen :S Imorgon jobbar jag från 10 till...något. Ingen idé att skriva tiden eftersom de ändras hela tiden. :)

Pussiis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0