Lördag.

Oj, vaknade nästan nyss. Världens mest misslyckade kväll igår. Hemma hos Karro var det nice. Satt och garvade en hel del åt hennes knäppa telefon uppringningar för hennes sommarjobb. Sen gick vi i alla fall till festen. Usssch, fjortis fylla fest. Bara 92:or och aae, riktigt tråkigt! Vi var nog där i knappt en halvtimme. :P Någon snodde mina skor med, så fick gå ut och säga till. Lagom pinsamt, yes. Så vi gick in till stan och satte oss där istället. Hade starka planer på att gå till 55:an men aae, frågning om legg kunde blivit pinsamt. Kvällen slutade tidigt i alla fall. :)

Idag ska jag packa allting till Gotland. Massor kläder ska ju med! Sen ska jag och pappi övningsköra. Jävlar, vad nervös jag är! Han försöker göra allting för att slippa. "Emma, är du helt säker på att vi fått rätt handledar tillstånd?" Haha, han vill verkligen inte! Förstår jag med, fattar inte hur jag ska kunna köra. :S Sen ikväll ska jag vara barnvakt åt grannarna. :)

Pusssi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0