Malin gästbloggar!

"Ohh nej", tänker ni säkert. höhö. Men Malin här igen alltså. Gästbloggar här för andra gången. Ni kanske minns mitt fina rim? Och då kan jag ju försäkra er om att jag inte ska rimma igen. Nu blev ni ledsna va? Don´t worry, det kommer bli fullspäckat schema ändå (;

Klockan har passerat tolv, vilket innebär att det är den nionde juli nu. Och vet ni vad det innebär? Jo, att det är exakt två månader kvar till Emma och jag drar till Spanien! Japp, den nionde septemper sitter vi på ett plan på väg till Spain alltså. Coolt det där. Och behöver jag säga att vi ska röjja stället?
Nej, men det ska bli underbart. Sena strandpromenader. Bada. Sola. Snygga spaniorer. Uteserveringar. Ja, ni hör ju. Hur kul?

Gaah, nu är jag trött. Fast jag kommer aldrig somna eftersom jag gick upp vid..halv ett? Ae, detta ska det bli ändring på. Ja. Här ligger vi inte och latar oss! Imorn blir det att gå upp klockan åtta. Prick.
Nej, nu ljuger jag. Förlåt. Jag ska sova till ett.

God natt! Puss och kram hela dan.
/ www.glife.se/malins


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0