Måndag.

Puh, kommit in i någon slags dvala. Sov ända till ett idag. :O Jädrigt skönt i och för sig! Men imorgon blir det ändring på de. Då börjar jag jobba halv elva. De är grejer de!! :) Spenderade kvällen igår med att prata med en tönt. Haha, lyckades lura henne att min mormor har kossor, får och en häst här. Haha, hon blev helt exalterad och skrek att vi kunde rida på den när hon kommit till ön. Jag vet att du gick på de, lilla gumman ;)

Är lite smått rastlös här nu. Har precis duschat och så. No idea vad som händer nu. De enda som finns i Stånga är ju en tennisbana, en affär, en golfbana och en kyrka. Typ de, jaa. Man hinner knappt in i Stånga innan man åkt ut ur de igen. Så litet är de ungefär. :P Ska bort till golfen snart och snacka med my boss om arbetstiderna. Sen kanske träna lite golf. Vi får se! Faktiskt sol här just nu. De regnade förut men nu är solen framme. Dock är de ju inte så jätte varmt, men de kommer på torsdag tydligen!

De enda jag längtar efter just nu är lördag och måndag. På lördag kommer Karro till ön och på måndag anländer de andra lyckopillret, Malin till ön. Alltså har jag två glada piller här samtidigt. Någon dag ses vi ju säkert och de blir greeeat! Vi ska ju steka inne i Visby, remember? ;) Stockholmsveckan då och de är fullt av snyggisar och människor här! ;)

Ha de fiint!
PUSSI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0