Måndag.

Yepp, ny vecka, nya möjligheter...dubbelt så mycket jobb. Ledig idag och på onsdag i alla fall! Aja, inte alls på humör idag. Människor kan bli så, förändrade. Blir trött på att anpassa mig hela tiden och i slut ändan är det i alla fall inte rätt. Alltid något som påpekas. Ska lägga ner de. De som var förr..De är inte meningen att någon ska fatta.. Yee, vet inte vad som händer idag. Ta de allmänt lugnt, spela lite golf kanske? We´ll see. Eller ajuste, ska övningsköra! :S

Funderar på om jag ska lägga ner min blogg kanske. Ingen som läser den faktiskt. :P Haha, tråkigt värre.

Puss.

Kommentarer
Postat av: jag

du menar mig va? :p

2008-07-14 @ 13:13:12
Postat av: Sofia

Jag läser, förtsätt skriva :D hihi

2008-07-14 @ 14:08:42
URL: http://sofiaulvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0