Onsdag.

Precis vaknat. Väääldigt skönt! Spö regnar här just nu. Solen är framme men regnet öser verkligen ner. Ganska tråkigt att det är såhär hela tiden! Blir liksom aldrig bättre. :P Sen har jag blivit ännu mer förkyld. Puuh, tråkigt värre. Vet inte alls vad som händer idag. Som sagt, finns nästan ingenting att göra här! Får väl spendera dagen framför tv:n. :) Och om regnet slutar går jag bort och tränar lite golf. Japp, så får de bli. Som sagt, ring mig gärna!! :P Den som ringer idag är en guldklimp!

Som min lilla gästbloggare skrev igår. Det är "bara" två månader kvar till Spanien. Fattar ni hur kul vi kommer ha? Så jävla underbart!! Jädrar, vad kul vi kommer ha! Stek stek stek! Kan knappt vänta tills vi åker! Wihuuu, vad jag längtar!!


Pusssi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0