Onsdag.

Dålig uppdatering, I know. Men har inte hunnit skriva..Var inne i Visby igår. Var typiskt Visby väder. :P Hittade en klänning / tunika, eller aa, vet inte vad det klassas som. :P ett par shorts, en tjocktröja och en kortärmad. Allt på rean och tillsammans kostade det bara 580 kronor. Kändes som lite klipp där! Men aaow, ändå sved det i plånboken. Har blivit fruktansvärt snål. :S :P Ajuste, sen köpte jag armband med! På kvällen blev det några hål på golfbanan. Hade 21 poäng på nio hål och sänkte mig! Imorse spelade jag också golf. Då hade jag 38 poäng på 18 hål och sänkning igen. (Siffrorna brukar säga noll för såna som inte spelar golf.) :P Men det var roligt faktiskt. Sitter just nu och väntar på Sex and the city..Mamma och pappa är hos sina kompisar så i natt ska jag sova ensam.. Aaaotch.. Och i natt har jag ingen att ringa!! Hur ska det gå...

Imorgon är det jobb igen. :)



Pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0