Rest your feet.

Yes, då har dagen börjat gå mot sitt slut. Eller aae, lite tid är det ju kvar men. Låg ute och solade i världens skönaste solstol typ hela dagen. Ganska så jätte skönt att ligga ute och läsa och sola hela dagen. Läste nästan 200 sidor. Puuh, blir ju så när man har en riktigt bra bok. Man kan ju inte sluta läsa.. Nejmen, riktigt skönt att solen kommit igen! Fick lite färg i alla fall. :) Kommit på att jag inte behöver bry mig så mycket om att få färg. Blir ju brun i Spanien (förhoppningsvis i alla fall) :S :P Men Malin, bruna kommer vi ju bli, eller hur? ;)
Var borta kollade arbetstider inför imorgon förut. Börjar jobba en timme tidigare, 11-15. Vi behövde gå igenom alla förråd, osv. Längtar efter att få servera öl i den där roliga maskinen igen. Haha, ni vet i sån där pump där man måste luta glaset så de inte blir massor skum? Haha, aja, de är väldigt roligt i alla fall. :P

Har nog bestämt mig över innebandyn nu.. Känner att jag kommer ha noll motivation om jag spelar i de laget jag hamnade i. Kan verkligen inte tänka mig att spela och träna utan Carro, Ronja, Lisen, Simme och alla andra! Har ju så sjukt roligt med dom och jag trivs så bra med dom! :/ Och nu hamna vi inte ens i samma lag. Jag ensam, med KFUM spelare, aae, de funkar bara inte. Min tränare ringde igår och sa att jag kan få dubbel träna med de andra laget. Alltså stanna kvar efter min träning och träna i tre timmar. Men de spelar liksom ingen roll. Jag kommer ändå inte vara i samma lag eller få spela match med dom... Så aaa, tror jag slutar. Känns samtidigt skit tråkigt eftersom jag älskar innebandy! Men i de laget kommer de inte vara samma sak.. Vi får se..

Nu blev de här onödigt långt. Ska inte uppehålla mer ;) Ska bort till golfen och träna nu! De är niice :)

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0