Solning.

Då har jag varit på stranden och solat. Jädrar vad varmt det var! Man kunde knappt ligga still så varmt var det. Tror det var 23 grader i vattnet. Vi kom fram till att i Spanien är det nog betydligt varmare vatten. ;) Det är bara 42 dagar kvar idag! Ursäkta mitt tjat om Spanien men det lär ni nog få höra. :P Jag längtar som tusan verkligen! Ska ta mig i kragen och gå ut och gå eller springa snart. Ja, ni läste rätt.. Det måste bara bli lite kallare för just nu är det nog för varmt att träna i. Känner mig latare än någonsin! Ärligt, jag har gått upp sen jag kom hit. :/ Måste fortsätta med innebandyn, annars kommer jag nog få panik. Eller börja fotboll igen? Puuuh, det krävs en funderare alltså..




Puss.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahhaa jag vill! men jag ska åka till Kreta på torsdag. Eller när är det förresten? :D

2008-07-29 @ 21:44:36
URL: http://sofiaulvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0