Sommar.

Nyss inkommen från solen. Legat ute sen klockan ett. Kan ju säga att kokos olja är grejer de!! När man solade tyckte man inte de tog någonting alls. Men nu när man kom in, jädrar vad det tagit!! Haha, så mycket färg som jag får på en vecka har jag fått på en dag. :S Men nu ska jag inte använda de på ett tag. De är ju ändå inte så nyttigt!

Är hungrig som en varg, men orkar verkligen inte laga något.:( Dagens i-landsproblem, hej! Funderar på att köpa pizza och tröstäta i min ensamhet. Haha, roligt värre också. ;)

Annars, saknar jag Malin en hel del idag!! <3




Puss


Kommentarer
Postat av: Malin

jag saknar dig med! (även om du är dum i huvet som använder kokosolja, hahha) PUSS

2008-07-02 @ 19:30:34
URL: http://glife.se/malins
Postat av: coolingen,

Hahaha, får väl sluta med de då.:O Gulligt att du är rädd om mig. ;)

2008-07-02 @ 22:05:37
URL: http://daaging.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0