Söndag.

Då har jag jobbat klart för idag. Var inte alls mycket folk idag, vilket var skönt! Jobbade med Naat och Joel idag. Very niice! Förresten tycker jag fortfarande mitt Naat skämt jag skrev igår är askul! Haha, vore verkligen kul att säga de. :P Kockarna som jobbar där, alltså, dom är sjuka i huvet. Idag sprang kocken Jocke runt och sjöng "jag vill slicka en gam mellan simfötterna, lala" Haha, något seriöst fel på honom. Sen kallar han mig 'Jockes lilla flicka' och 'Jockes baby'. Haha, aja, han är stört skön! Kommit på en sak jag verkligen verkligen hatar att göra. Och de är att behöva hålla på med kanelbullarna!! :P Jag lyckas alltid få den uppgiften. Och, de är hjärtekrossande att behöva ta ut bullarna ur frysen, lägga dom i ugnen, ta ut dom och slås av bull lukten, plasta in dom och sen ställa dom vid kassan. Gaaaaaaah, jag vill ha ALLA!! Haha, kanel bulle lukt alltså...mmhmm , mums!! Haha, ni fattar poängen. ;)

Nu ska jag se tv och äta magnum glass. Wiho! Ikväll blir det nog tv och sen ska jag ringa Mallsi. Hon kommer ju till Gotland imorgon. Wooohoooo!!



Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0