Söndag.

Kom precis hem från jobbet. Ärlig, jag har aldrig i hela mitt liv varit så trött som jag är nu..:S Jobbat sen elva imorse. Mina ben är typ bortdomnade och inte tala om min rygg!! Den är nog av eller något. Men ganska kul har det varit. Mycket folk och mycket disk..:P Fördelen med att jobba på en golfrestaurang är definitvt alla snygga golf killar! :P Fysatan, vad snygga dom är!! Grrr, redan spanat in alldels för många..:P Dock har jag min favorit, ;) Höhö. Ska hoppa in i duschen nu och sen gå tillbaka till KM festen. Får se om man får hänka på kusinen och alla killar hon hängde med. Yee, no words om henne. :P

Imorgon är jag leeeeeeeedig! Åååh, njuter redan! Då ska jag spela golf och sola. :)

Pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0