Step , step.

Nu har jag duschat, flyttat kläderna och bäddat om. När mamma och pappa kommer i natt flytter vi ner till vårat hus. Ska bli sköönt! Är ju så van vid att sova där nere så därför känns det härligare att sova där nere. :) Jahopp, vad ska jag göra nu? Mamma och pappa kommer vid ett i alla fall. Ska vara vaken är planen. Sex and the city är ju inte i kväll, jädra skit! Har blivit min kvälls underhållning varenda kväll nu. Så sjukt bra program!

Förresten gjorde jag hund framsteg idag. Var såhär då. Gick fram till ett bord och frågade om jag kunde ta deras disk. Så dom drog ut stolarna lite för att jag skulle komma åt det lättare. Sen när jag preciiis ska ta disken ser jag att de sitter fem hundar under bordet!! Kunde ju liksom inte gå därifrån, börja skrika ekler typ gråta ellerr något så jag tvingade mig själv att ta disken lugnt och sansat även fast hundarna var kanske en halvmeter ifrån mig. Fast okej, två av dom var valpar men ändå, de är en bit på vägen!! ;)

Hörs imorgon eftermiddag..:)
Pusssis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0