The day.

Yeepp, kvällen börjar redan lida mot sitt slut. :S Håller på att se en film just nu. Efter det ska jag se Stomp The Yard på pappas laptop. För aaa, den är ju bäst! Lika bra som Rent!! Och sen har jag ju en Frida och Vecko Revyn tidning att läsa, yiiihu! :D Imorgon jobbar jag mellan 11 och 20. Kanske blir längre eftersom det är KM middag uppe i salen. Så imorgon kommer jag inte skriva någonting eftersom jag kommer spendera min kväll på KM festen efter jobbet! :) Jag tror det blir nice. Det brukar alltid vara en härlig stämmning i alla fall. Fast nu är inte brorsan här och håller seger tal som han gjort dom senaste fem åren. :P Saknar honom lite faktiskt! Nästa vecka kommer han och Sara hit! :)

Saknar vissa vänner lite just nu vaaa. <3



Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0