Tisdag.

Sol i Linköping? :O Tänka sig!! Låg ute och solade i knappt en halvtimme och fick färg! Wooho! Aja, imorgon ska jag köpa Hawaiian Tropic, (kokosolja.) Då jävlar ni, då blir det stekiigt värre! Kommer ju knappt kunna sola på Gotland. Kommer nog mest springa ut och in och hämta tallrikar och sälja korv, godis, läsk och allt vad det blir. Känns i alla fall riktigt kul med att börja jobba. Tror det kommer bli grymt! Ska hoppa in i duschen snart. (ovanligt.) Sen ska jag och mammi åka och plocka jordgubbar och sen ut till kusinerna för att fika.

Mamma och jag har pratat massor om Spanien nu. Ååhgud, jag vill bara åka nu direkt!! Och om nu kan Malin hänga med. Sjukt kul!! Hoppas verkligen massor! Då kan vi glassa på stranden vid en solnedgång med en cider i handen! ;) Haha. För man får ju faktiskt köpa alkohol när man är 15 där. :P

Pusssi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0