Tisdag.

Äntligen slutat får man väl säga.. Jobbade från elva till nio idag. En aning trött just nu. Lägger jag mig ner nu somnar jag direkt..Skulle träffat Malin efter jobbet egentligen men, blev ju inte så eftersom jag fick jobba över. Trååkigt läge! Men imorgon ses vi! Vilket jag sett fram emot en hel del! En månad utan henne? Njaa va, de är alldels för lång tid enligt mig! Kvällen igår var trevlig förresten. Var ju hemma hos Karro. Vi satt ute och grillade, såg på tv och hade det nice. Väldigt fint hus bodde dom i!

Imorgon är jag ledig. Ska som sagt till Malin. Vi ska väl till stranden och sola tror jag? ;) Sen på kvällen åker vi in till Visby och träffar Karro. Stockholmsveckan här nu, så något säger mig att vi kommer ha fullt upp med att spana på killar. ;) Fast, jag har faktiskt redan spanat in en snygging på golfbanan. Haha.. Vi ska hur som helst äta på restaurang och ha det trevligt. Ett stopp i glasshamnen är ett måste!! Dom har 130 sorter där..SAGOLAND!!

Pusssi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0