Tisdag.

Solen är framme här idag. Vi åkte ut till Närsholmen idag för att plocka sten. Roligt värre..Sten med hål i som man kan göra halsband av. :P Fast jag satt i bilen och läste tidning istället. Haha, blåste så kallt nere vid havet. Vi ska bort och träna lite golf snart tror jag. Njuter faktiskt av att vara ledig just nu. Gud så sköööönt det är!!
Ikväll kanske jag ska till Karro inne i Visby. Får se om de orkas med. E.M.D spelar tydligen inne i stan, haha. Kuul och så.. Måste säga att det är liite typiskt Karolina? :P Egentligen borde jag ut och springa ikväll..Känner att jag håller på att svälla här, haha. Äter godis och glass 24/7 men "glömmer" att det man får i sig måste bort genom träning. Det är illa. Mitt samvete är på noll...Måste verkligen komma igång!!

Ajuste, måste säga lycka till, till Malin och Natalie som ska på jobb intervju snart!! Killen kommer ju anställa er så fort han ser er, snyggingar. ;)



Pussis.


Kommentarer
Postat av: Malin

Vi fick det båda två (:

2008-07-22 @ 17:31:53
URL: http://glife.se/malins

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0