Tisdag.

Yes, då var första dagen avklarad. Var i full gång hela tiden nästan! Fick göra mackor, plasta in bullar, fixa disken, dela ut mat, sälja korv, stå i kassan, hälla upp öl (i sån där rolig maskin), och aaa, de var nog de. Var faktiskt ganska kul! Lite stressigt vid lunchen men annars flöt de på bra! Fast den där kassaapparaten ville mig något illa alltså. :P Jag gjorde fel varenda gång och fick börja om hela tiden. Jag märkte att de var asbra att öva huvudräkning vid kassan! ;) Yeee, toppen! Nästa tisdag ska jag jobba i hela nio timmar. Money money money!! Kommer nog spara nästan alla pengar till Spanien. Som jag förövrigt längtar sjukt helvetes jävla jätte mycket till!!

Och annars ska jag försöka tjata på pappa och mamma att köpa en sån där hund som Selma är. Haha, för de är en sån ras som allergiska kan ha. Och dessutom är de jättebra för mig, om man tänker från övningens håll! Jag var ju inte rädd för Selma liksom ;) Fast aa, let´s face it. Min tjatning kommer inte lyckas...

Ikväll är de Allsång. Jag längtar, töntigt nog. :S Ring mig gärna ikväll! Vill hemskt gärna fördriva tiden!! :p

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0