Torsdag.

Hello! Ledsen att jag är lite dålig på uppdatering men datorn är segast. Fast nu funkar pappas lap top så lite snabbare går de nu! Gårdagen var hur bra som helst! Åkte och träffade Malin på Tofta stranden. Ojojoj, vad jag saknat henne! Glatt återseende. Vi pallrade oss ner till stranden och låg där och solade, pratade och lyssnade på musik. Badade gjorde vi ju med! Det var i alla fall sjukt härligt att träffa henne! Sen åkte vi hem till Malin och fixade oss för att sen åker ner till Visby där vi träffade Karro. Hittade en restarurang, (efter mycket om och men från en viss brud.) haha. Käkade riktigt gott! Sen pallrade vi oss ner till hamnen där vi köpte glass och satte oss vid en fantastisk solnedgång. (De där lät som ett kärring uttalande.) Vi hade ju förhoppningar på att få träffa några snygga stockholmare och visst gjorde vi de! Var med dom ganska länge och hade de faktiskt riktigt roligt! Dom var hel sköna! :) Aja, sen åkte vi hemåt och Malin sov här. Stånga by night fick hon ju uppleva! Hoppas det blir Stånga by day med? ;) De är inte once in a life time de inte. ;)

Idag har jag faktiskt övningskört för första gången! De var ju sjukt roligt, och de gick faktiskt bra!! Pappa blev nog chockad av att jag backade, la i växeln, kopplingen, handbromsen och allting. Aaae, roligt var de!! Ska snart gå bort och jobba. Jobbar till stängning idag, de blir nog ganska sent eftersom det är lammgrillning ikväll. Imorgon blir det kanske Visby med Malin. :) Vi får se om jag får ledigt och så.

Ha en fin kväll! Pussis.


Kommentarer
Postat av: Kalle

jisses. är det en äkta ögonfärg?

2008-07-18 @ 14:38:52
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0