Torsdag.

Jobbe today. Faktiskt skönt att vara tillbaka efter ledigheten! :) Jobbade med Cissi, Joel och Matilda idag. Dom är absolut roligast att jobba med! Vi är ju i nästan samma ålder så det blir ju kul liksom. Skratt attack på Matilda. :P Sköön är hon!  Där har vi jobbets enda och största stockholmare. ;) Lyckades skrapa ihop 30:- dricks idag. Fast...av mamma och pappa då, höhö. Annars hände en askul sak idag. Kom in en tant förut och beställde mat. Sen gick hennes kompisar och satte sig, så gick tanten mot toaletten och skrek till sina kompisar, "jag kommer snart. Jag ska bara skita lite fort." Haha, jag dog av garv. Heeelt seriös var hon ju med! Tänkte på Malin och Karro direkt då. :P
Ska snart ut till Sandviken. Ska på middag hos mammas och pappas kompisar.. :)

Förresten, läs den här! http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article2961433.ab Jag blev så rörd att jag började gråta. :P

Ha en fin dag!

Baby, just explain why?



(fin bild också.)

Pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0