Måndag.

Yepp, då var de måndag...igen. Inte skrivit sen i lördags så tar en liten sammanfattning. Malins familj kom ju som sagt hit på middag. Spelade ju tennis som sagt. Och vi insåg att tennis inte är min sport. Haha, storstryk tusen gånger om!! Verkligen jätte jätte dålig! Sen gick vi runt och kollade i lilla Stånga. Hälsade på hästar gjorde vi ju med. :) Sen blev vi jätte trötta och la oss i sängen och kollade på Yrrol. Undra om de finns roligare film? Jag låg halvt förlamad och blev matad. Skööönt! Haha.
 
Igår var det jobb igen. Inget folk alls där. Ganska skönt i och för sig. Fixade mig efter jobbet och tog bussen till Malin. Låg och kollade på Hipp Hipp, åt massor med godis och hade det allmänt mys. Vinst i kubb hann vi ju med också. ;) Och såklart, såg vi Mia och Klara. Fast, jag börjar nästan tycka Malin härmar dom bättre än vad dom skådespelar. :P Höhö. Framåt senare timmar gick vi ner till havet och satt och pratade väldigt seriöst snack. Tröståt choklad och tyckte synd om oss själva. Haha, tror vi kände lite panik komma småkrypande där ett tag. :O Det vi pratade om är högst hemlighetsstämplat. En vadslagning blev det på det i alla fall. Kvällen var väldigt mysig. Idag åker ungen hem och nu ses vi inte på några veckor igen. :/ Kommer sakna lite sådär, jaa! Eller ja, saknar redan. Höhö. :P Men Malin, tack för dom här dagarna! Det har varit bäst bäst bäst! Och, du är världens underbaraste människa någonsin! Du är en fin vän. Min allra bästa vän. Jagälskardig!

Ikväll kommer farbror och faster hit. Huset fullt, yepp yepp. Ska ägna dagen åt att ta det lungt. Leeeedig! Fast, jag har redan börjat känna mig lite ensam här nu. :/






PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0