Working class hero?

Hallo! Betydligt gladare nu så de blir inget klago inlägg här inte ;) Tog ett snack med mig själv och insåg att folk förändras, vilket man bara får lära sig leva med. Jag förändras ju också, utan att jag märker de. Alla förändras ju för eller senare liksom! :) Har segat lite smått idag. Vi gör en ny altan och lite här så har hjälpt till med det. Skruvat ihop bord och stolar bland annat. Se där ni, emma som working girl ;) Annars fick jag sms från Karro som just nu befinner sig på Gotland och undrade om jag ville komma till henne. Saknar henne så visst, ikväll ska jag dit! Ska bli roligt! I lilla Ardre bor hon just nu, så får skjuts dit! :) Malin skeppas ju över hit till Gotland just nu, vilket är nice! Så henne träffar jag på onsdag. Kneippbyn sommar och vattenland ska vi till. Haha, något säger mig att vi kommer bli som barn på nytt? ;) Ska i alla fall bli underbart att träffa dom båda två!

Ska nog övningsköra med pappa nu, gudars. :S Hur ska det gå...


Puss på allt och alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0