Fredag

Morsning! Håller på att fixa mig här nu. Blir stan hela dagen med mamma och pappa. :) Ska försöka köpa shorts, jogging byxor, linne osv. :) Om jag nu hittar något lägger jag upp bild på det sen. ;)
Annars måste jag ringa käftis idag, (tandläkaren). Har så sjuuuukt ont i en tand men vågar inte ringa alltså! :P Då måste jag säkert borra och skit. Och de har jag aldrig gjort förut.:S Aaae fy. De är säkert smärta på de! :O
Aja, Malin och Maria ringde och lugnade ner mig i går natt i alla fall. "Alltså, dom måste ta typ sju sprutor på mig och lustgas för de inte ska göra ont. Fast....jag är ju jätte rädd för tandläkaren." Haha, liiite lugnande (?)

Ikväll blir det barnvakt hela kvällen. Money, money...

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0