Fredag.

Precis nyvaken. Älskar att vakna upp av att ingen är hemma. Speciellt när man kan sova ut lite med. Kvällen igår var trevlig. Gick till kusins restaurange, Kikkobar och åt. Mucho gott! Man kan ju knappt röra sig efter ha ätit all mat!
Åkte hem vid nio. Spenderade ett tag med att prata med Malin tönten i telefonen. Kom tillslut fram till att vi var glass sugna så vi åkte till MacDonalds och köpte Macflurry. Satt där och larvade oss hela kvällen. Folk måste trott vi var dumma i huvudet verkligen! Men ye, när vi är tillsammans så är vi ju faktiskt lite vrickade..;)
Nu ska jag ut i solen och pressa! Fasen, jag ska bli brun iår! Imorgon ska jag till och med gå så långt så jag ska åka och köpa Kokos Olja. Då blir det seriöst stek! Fast, de är nog lite farligt egentligen! :S
Ikväll ska jag till kusin Jakob på middag! :) Nice.

Ut i solen med er!
Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0